Reklamační řád upravuje postup kupujícího a společnosti GARED s.r.o., jako prodávajícího, za situace, kdy i přes maximální snahu naší společnosti o zachování vysokého standardu kvality prodávaného zboží vznikne na straně kupujícího oprávněný důvod k uplatnění práv z odpovědnosti za vady prodaného zboží. Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů a vztahuje se na zboží, u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady a záruky za jakost.
Prodávající je obchodní společnost GARED s.r.o., se sídlem Družstevní 278, 517 01 Solnice, IČO 288 19 446, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové oddíl C, vložka 29329. GARED s.r.o. je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Kupující je každý, kdo mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu se společností GARED s.r.o. nebo s ní jinak jedná.
GARED s.r.o. odpovídá kupujícímu za vady zboží podle ustanovení občanského zákoníku o odpovědnosti za vady. GARED s.r.o. poskytuje záruku za jakost zboží v rozsahu uvedeném v kupní smlouvě nebo v záručním listu ke zboží. V případě, že záruční list není přiložen, GARED s.r.o. poskytuje záruku za to, že zboží bude způsobilé k použití pro uvedený nebo jinak obvyklý účel, že bude mít a zachová si uvedené, jinak obvyklé vlastnosti, za použití bezvadných materiálů, za technicky bezvadné provedení a za dodržení konstrukčních norem pokud jde o rozměry, výkony a další uváděné vlastnosti.
Záruka se nevztahuje na:
Záruční doba, poskytovaná společností GARED s.r.o. na zboží, činí 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet dnem prodeje zboží. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě.
Kupující má právo uplatnit práva z vad zboží u prodávajícího v GARED s.r.o. Kupující svá práva z vadného plnění uplatní bez zbytečného odkladu poté, co zjistí, že na zboží je vada. Při uplatnění práv z vadného plnění je kupující povinen označit vadu a prokázat datum prodeje zboží. GARED s.r.o. je povinen vydat kupujícímu písemné potvrzení, ve kterém uvede datum a místo uplatnění práv z vad zboží, charakteristiku vytýkané vady, kupujícím požadovaný způsob vyřízení reklamace a způsob, jakým bude kupující informován o jejím vyřízení.
GARED s.r.o. rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do sedmi pracovních dnů. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. GARED s.r.o. po řádném vyřízení reklamace vyzve kupujícího k převzetí reklamovaného zboží.
Záležitosti tímto reklamačním řádem neupravené se řídí ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů. Tento reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dnem 1. ledna 2016.
GARED s.r.o, který se zabývá vývojem a výrobou ochranných balistických a protiúderových prostředků.